Android Programlar ve OyunlarGenelMobil

Aptal mısın oyunu cevapları

aptal mısın oyunu cevapları

Bu yazımızda Android Google Play Store’da yer alan “Aptal mısın ? ” oyununun cevaplarını paylaşacağım. Aptal mısın oyunu 500.000-1.000.000 indirilme bandında yer alan popüler oyunlardan birisi. Ancak Resimli Kelime oyunu gibi bazı bölümleri gerçekten oldukça dikkat ve düşünce gerektiriyor. Aşama aşama cevaplar ise şu şekilde :


  1. ” buraya ” yazan kısma tıklamanız gerekiyor. Tıkla butonuna değil.
  2. Zil sesini duydun mu ? yazan bölümde telefonu sallamanız gerekiyor.
  3. Aşağı ok olan resme tıklayın.
  4. Yapboz sorusunda eksik olan 3 parçayı tamamlıyorsunuz.
  5. Sayılar 6,10,14,18 olarak artmaktadır. Dolayısıyla 50 + 22 cevap 72’dir.
  6. Sıralama -16 , 9 , 15 , 18 ve 27 olmalıdır.
  7. Telefonu veya tabletinizi sallayarak ağaçtan düşen elmaları ve ağaçtaki elmaları toplamalısınız.
  8. Cevap 1 saattir.
  9. “9+9 = ?” olan bu soruda cihazınızı ters çevirip 6+6 dan 12 cevabını işaretlemelisiniz.
  10. Bu bölüm amcayı denizi aşağıya doğru sürükleyerek kurtarıyoruz.
  11. Makası sağ tarafa , kağıdı da sol tarafa sürüklemelisiniz.
  12. Ekrandaki 3 sayıyı toplayarak 15 elde etme sorusunda 5 – 7 ve soru içerisinde sorulmuş olan 3’e tıklıyoruz.
  13. X ‘ e tıklamanız gerekiyor.
  14. Bu soru biraz sıkıntılı. 4 ü ilk çizgiye 1 i de son çizginin üzerine koyun ve 3’e dokunmayın. 3^41 sayısı elde edilecektir.
  15. Aynı anda çizgiden 3 kedi geçirmek için mavi kediye basılı tutup cihazınızı ters çevirin ve biraz sallayın.
  16. Cihazınızı dik tutarak aşağıya bakan oku seçin.
  17. Cevap kupa 2 olacak.
  18. Bir koşuda 2. yi geçerseniz 2. olursunuz. 2 seçip tamama tıklayınız.
  19. Satranç sorusunda vezir ile piyonu alırsanız siyah renkli oyuncu mat olur.
  20. Fili saklamak için tutup ekranın dışına atın.
  21. Kuşbakışı D şıkkındaki gibi görünür.
  22. Bir sonraki harf b harfidir.
  23. 40 ‘ ın üzerine tıklayıp 2 ye bölün ve 10 a tıklayın.
  24. Cevap 1 olmalıdır.
  25. 2 si hariç hepsini yerse geri 2 adet elma kalır.
  26. Elma yazısına tıklayınız.
  27. Yumurtayı yukarı sürükleyip civcivi çıkardıktan sonra 6 yazısına tıklayınız.
  28. Şıkları yukarı doğru itip E şıkkına tıklayınız.
  29. Çakmağı ortadaki kıza  doğru sürükleyip kıza tıklıyoruz.
  30. Bu fibonacci dizisinde bir sonraki sayı 13’tür.
  31. Cihazı ters çevirip tum sayılara birer birer tıklayınız.
  32. Ekran kilidi sorusunda sağa değil sola doğru sürüklerseniz seviyeyi geçeceksiniz.
  33. Eskimo’nun üzerinde parmağınızı sallayınız. Buzların eridiğini göreceksiniz.
  34. Biraz düşünürseniz cevap “ANNE” dir.
  35. Benzer bir soru olan bu soruda cevap “BABA” dır.
  36. Görüntüde kek olmadığı için cevap “0” dır.
  37. Basit bir şekilde cevap 3 cm dir.
  38. Kişi sorduğu için cevap 2 kişidir.
  39. Arox yazıp 5 e basılı tutunuz.
  40. 1 den başlayarak yapboz çizip tamamlamalısınız. Sonraki sayılara en yakın noktalardan giderseniz ortaya bir kuş resminin çıkacağını göreceksiniz.

Oyun bitmiştir. Bazı sorular cidden zor hazırlanmış ve üzerinde düşünmek gerekiyor. Yeni güncelleme geldiğinde bu yazıyı da güncelleyeceğim.

This Post Has 88 Comments

  1. melisa Reply

    ben ap tamısın oyunu çok beyendim

  2. doga Reply

    Sağolun

  3. Dila Ece Aykin Reply

    Iyide 6. Soruda çapada yanlış diyor

  4. bahar Reply

    17. Soru olmuyor yapan yardım etsin

  5. kardelen Reply

    Ben 6 soruyu yapamadım olmuyor -16,9,15,18,27 yapıyorum olmuyor acil çözüm

    • Söylemek İstemiyorum Reply

      Bende o soruda çok düşündüm öce -16 sonra bölüm 6 yazan yerdeki altının üstüne basarak sürükleyi o zaman sıralam da şöyle olur -16 6 9 15 18 27

      • sevl Reply

        Arkadaslar 7. Bolumde -16, 9, 15, 18, 27 yapiyosunuz sonra o yedinci bolum yazan yere basiyonuz oradan 6 cikiyo onuda -16 uzerindeki 6 ya koyuyonuz bukadar geciyonuz asil 8. Bolum nasil oluyo

    • İsimsiz42 Reply

      6.soruda yukarıda kalplerinde olduğu yerde sayı yazıyı orayı tut çek bi sayı çıkıyo artık gerisini hallet

    • Anonim Reply

      Yukarida 7ye basin orada 6 cikio -16yi en sona koyun oluyor

    • Hilal Reply

      Bölülüm sayısının olduğu yeri aşağıya çek 6 çıkıcak aynı o sıranyı yap -16 ve9 un arasına 6 yı koy

    • Cansu Reply

      -16 ile 9 un arasına bölüm sayısı 6 yı sürükleyeceksiniz.

  6. cem Reply

    Ya ben 11. Soruyu yapamadım lütfen yardım edin

  7. cem Reply

    Arkadasım ben de yapamıyordum sonra elim 6. Bölümedeydi ve 6 cıktı sıralama:
    -16 -6-9-15-18-27 olucak iyi şaslar

  8. boşkonuşankız Reply

    14.bölümü yapamadım off

  9. Anonim Reply

    6.soru yukarıdan 6. Sorunun s60 getirin

  10. Anonim Reply

    Ben 11 yapamadım lütfen yardım edin

  11. aybuke Reply

    22. Soruda b harfini kabul etmiyor. Soru;
    Bir sonrakini bul.
    b – i – ü – d – ?

  12. Anonim Reply

    22soru rakamla 5 yazın

  13. Şevval Reply

    6.bölümde sayılar oturmuyor

  14. Şevval Reply

    Sinir oldum bir türlü yerleşmiyor.

  15. Zxxmxkgkck Reply

    17.bölüm olmuyo çıldırıcam küfür ettirecek bana bu oyun

  16. omer Reply

    14. Bolum olmuyo ne yapmam lazım

  17. mansur Reply

    6. Bolumde sayilar yerlesmiyor

  18. boran Reply

    şu aq 6. bölümünde sayılar oturmuyo arkadaş bu ne

  19. Mowlam Reply

    11 in cevabina yardim edin lutfen

  20. Mert Reply

    8 i yapamadım 1 saat diyor ama yapıyorum olmuyor yardım please

  21. fatma Reply

    3.soru olmuyor

  22. İsimsiz42 Reply

    8.soruyu yapamıyorum 1saat yazıyorum kabul etmiyooooo. Pleas yardım

  23. Kerem utku Reply

    Yardim edinn 8. Soru cok zor aciolll tardimm helpppp!!!!!!!!!!

  24. Anonim Reply

    8 yapamadan yardım lütfen

  25. hande Reply

    6. Soruda ustte 6 . Bolum yazan 6 ya tıklayın öyle sıralamayı yapın oluyor

  26. Cansu Reply

    -16 ile 9 un arasına bölüm sayısı 6 yı sürükleyeceksiniz.

  27. malmısın Reply

    la aptalmısınız bu sorular cocuk oyuncagı ben ilk seferde yaptım

  28. ebrar Reply

    o kadar basitlerdi ki bir yanlışım bile çıkmadı

  29. ebrar Reply

    ama sardı yani

  30. Aptalmisin Reply

    9.bolum cevaplar olmuyor

  31. Misafir Reply

    23. Level bizde 3. Level 22 cevabıda yalnış çıkıyor😰😰😰😰

  32. ibtahim Reply

    6.soruyu yerlestiriyorum ama bir değişiklik olmuyor nedenini bana soyleyin ne olur

  33. Sinem Reply

    Yaaa cevap 1 saattir olmuyo

  34. Ceren Reply

    9. Soru kabul etmiyor neden? Ekrani ters cevirip basiyorum ama malesef basarmadim

  35. sevl Reply

    Arkadaslar 8. Bölümü naptiniz??

  36. Abcde Reply

    9. Bölüm yanlış oluyo kabul etmiyo 1 i

  37. Bla bla Reply

    Arkadaslar level 6 yi gecemedim ;(((
    Nasil olcak

  38. can bozyel Reply

    9 bolum 1 saat ama kabul etmıyor ne yapmam lazım

  39. inci Reply

    arkadaşlar 14. bölümü geçemiyorum yardımcı olur musunuz lütfen

  40. Elif Reply

    Arkadaşlar 9. Bölümün cevabı 18 . 49 olacak

  41. Elif Reply

    9. Bölümün cevabı 18.49 olacak

  42. kurtarıcı Reply

    Saati soruda sattı 18:49 ayarlayınız😀😀

  43. Anonim Reply

    9. Soru olmuyo

  44. Muhammed rasid oktem Reply

    14.soruyu yanlis yazmislar

  45. byhs Reply

    3. Bölümde aşağı ok a tıklayınca olmuyor.

  46. Saftirik Reply

    Arkadaşlar 11.soruyu bildinizmi

  47. Simge Reply

    14 ne yapsam olmuyor

  48. Buse Reply

    8 e 1 saat yazyom olmuyo

  49. Muhammed Çalışkan Reply

    14.soruda direkt olarak x e tikliyoruz

  50. Aslı Reply

    15. Bölüm ne yapsam olmuyor

  51. Zubi Reply

    44.sorunun cevabı nedir

  52. Mahir Deniz Ertaş Reply

    14 bilen yokmu

  53. Anonim Reply

    10.cevap ne

  54. Anonim Reply

    Ya 11. Soru olmuyo yapan varmı

  55. ercan Reply

    11. Ne

  56. Anonim Reply

    16yokk

  57. eylül Reply

    ben anlamadım 19 3 çıktı 16 kaldı ama yanlış saydı ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,adidai

  58. Gerek Reply

    15 sorunun cevabı ne arkadaşlar bilen lütfen yazsın.

  59. Sercan Reply

    Makas ve kağıt olmuyo

  60. Anonim Reply

    3.leveli yapamiyorum asagidaki oka basiyorum ama canim gidiyo yaniyorum

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.